Gratis haribo

Ha koll på haribos Facebook sida

1 Cecilia:

skriven

Jag har en liten fråga och det är nämligen med wrapp, jag antar att du också fick de, alltså 50kr presentkort på gratis-tårta. Dock undrar jag om det finns något för 50kr att köpa eller om man kan använda flera presentkort på det stället? Alltså om man får en kompis att också skicka presentkort. :)

Svar: frakten verkar tyvärr vara på 99:-, tror inte att det går att lägga ihop flera wrapp presentkort tyvärr :(
sparatjnapengar.blogg.se

2 Karolina:

skriven

Hej!

Jag blev medlem på Ciao efter att jag läst om det på din blogg och nu har jag en fråga som jag hoppas att du kan hjälpa mig med :)

Jag begärde min första utbetalning från ciao den 2:a juli och nu läste jag precis på en annan blogg att man måste begära utbetalning senast den 30/31:e månaden innan, annars måste man vänta ytterligare en månad. Vet du hur det fungerar? Måste jag vänta till mitten av augusti nu? :/ Tror du att jag kan begära att få ut både betalningen för juni och juli samtidigt isåfall?

Tack för en bra blogg! :)


Svar: Hej, det stämmer. Vill du ha din betalning tillexempel i Augusti (kommer cirka den 16;e) så måste man begära det innan det sista datumet i månaden. Ja, du kan begära en till utbetalning nu innan den sista juli och då borde båda utbetalningarna komma samtidigt! :)
Hoppas att jag förstått din fråga rätt, och att du är nöjd med svaret! :)
sparatjnapengar.blogg.se

3 Karolina:

skriven

Åh vad bra, det var precis det jag undrade över! Tack så mycket för svaret :)

Kommentera här: