Undersökningar - få presentkort, osv.

Vill man tjäna pengar på att svara på undersökningar, eller rättare sagt presentkort och grejer så är m3 en panel att rekommendera.

Just nu är jag uppe i 1250 poäng, och behöver alltså 250 poäng till. (Oftast brukar man få per poäng än 250 per undersökning). Det känns otroligt att jag snart kan beställa ett presentkort till. Känns som att det bara var någon vecka sedan jag beställde sist. Ruggigt vad snabbt det gick denna gång. Lär kunna beställa presentkortet imorgon eller på måndag då. 


Tror att det är så att man behöver en inbjudan för att gå med. Så ifall det är så att ni är sugna på att bli medlemmar och själv få gratisgrejer så lämna en kommentar med för&efternamn och email adress,så skickas en inbjudan! 



Jag rekommenderar inga paneler som inte går att lita på. De paneler som jag skriver och tipsar er att gå med i är endast paneler som jag tidigare fått hem någonting från, och alltså vet att det fungerar!
Liten titt på vad man kan beställa för grejer, finns även elektronik grejer, grejer till hemmet osv!

Som sagt, vill även ni hänga på så är det bara att kommentera! 
1 Celine Naminah:

skriven

Kan du berätta mera om stället du tipsar om? Hur fungerar det?

Svar: Man registerar sig på hemsidan, därefter kommer man få undersökningar på mail skickade, som man då väljer om man vill svara på. Undersökningarna brukar vara olika långa, och därför ge olika mycket poäng. När man nått antalet poäng de krävs för att beställa det man vill ha, så är det bara att beställa det så dyker det upp i brevlådan.
Tror man ska kunna ställa in hur många undersökningar man vill ha per månad ungefär, nu senast har det som sagt gått väldigt snabbt att samla ihop till ett presentkort som jag oftast sparar ihop till på undersökningar.

Om det är någonting mer du undrar,eller som är oklart så är det bara att skriva och fråga mig igen! :)
sparatjnapengar.blogg.se

2 Tilda:

skriven

Tilda wahlström. Mail: [email protected] :) Kommer jag få ett mejl om det här, eller måste jag gå in på sidan först?

Svar: Du får ett mail om det! :)
sparatjnapengar.blogg.se

3 Celine Naminah:

skriven

Vad är det för typ av presentkort du brukar kunna välja mellan?

Svar: Man väljer presentkortet på presentkortstorget.se, så det finns en himla massa man kan välja mellan.
sparatjnapengar.blogg.se

4 Celine Naminah:

skriven

Ahh!! Ok, ja då kan du skicka en inbjudan till mig så jag får utforska det hela närmare. =)

Kommer inbjudan via mejl eller hur går det till?

Svar: Ja, inbjudan kommer på mail. Den borde komma som vanligt i inkorg,annars kan det hända att den hamnat i skräpkorgen. inbjudan borde komma inom några minuter! :)
sparatjnapengar.blogg.se

5 Gratisprinsessan:

skriven

Ja M3 är bra! Är den panel jag tjänast mest på. Har säkert beställt 9 st presentkort á 100kr därifrån :)

Svar: Oj,hur länge har du varit medlem ? :D
sparatjnapengar.blogg.se

6 Moa Andreasson:

skriven

JAg vill gärna vara med på något sånt. Moa Andreasson - [email protected]

7 Ebba:

skriven

Hej. Jag skulle gärna vilja bli inbjuden :)

Ebba Nordenskiöld
[email protected]

Svar: Inbjudan skickad! :)
sparatjnapengar.blogg.se

Kommentera här: