Skriv recensioner - tjäna pengar!

Tror det är många som är lite förvirrade kring sidan jag tipsade om där man skriver recensioner och tjänar pengar på det! Detta är verkligen en sida som jag rekommenderar starkt. Ni kanske såg inlägget där jag skrev att jag hade fått 80 kronor i bonus helt plötsligt? Ja, det var överaskande och väldigt roligt!

Det man gör då på denna sida är alltså att recensera grejer. (Om ni inte är medlemmar, så kan ni lämna en kommentar på detta inlägg med eran mail så får ni en inbjudan!)


Är det så att inte det man söker på finns att recensera, så kan man lägga till det. Det brukar dock inte godkännas direkt utan kan ta några timmar innan det godkänns.
 
Tillexempel så sökte jag på Popped Chips Salt, vilket inte fanns. Då kan jag trycka på Föreslå ny produkt och sedan fylla i information osv. där!
 
Då man ska skriva en recension så ser det ut såhär, nu valde jag blogg.se. Det jag brukar skriva med i en recension är väl vad själva grejen är, hur den fungerar, och vad jag tycker om grejen. Är det tillexempel en matvara så kan man skriva ingredienser, storlek,smak,pris, osv. Är det en skönhetsprodukt kan man skriva vad det är, innehåll, storlek,pris,vad man tycker osv. 
Nu är det ju dock så att just denna recension kommer man inte att tjäna särskilt mycket på just nu, vill man tjäna minst 10 kronor per recension så ska man skriva om  Tvätt och tork, Parfym och Digitala fotoramar! Kategorierna byts efter 2 månader ungefär. Sedan så får man även betalt per omdöme som man får av andra medlemmar.

Hoppas att detta inlägg har hjälpt er lite, och är det någonting ni undrar så svarar jag så gott jag kan! Detta är ingen sida som är fejk, de sidor som jag skriver såhär bra om är sidor jag fått utbetalning från minst en gång. Denna har jag fått betalning från många gånger, och det jag gillar extra mycket med denna sida är att man kan få riktigt bra bonusar. Jag tyckte att mina 80 kronor vad bra, som jag fick som någon bonus helt plötsligt i början av månaden! Just nu recenserar jag inte så mycket eftersom jag inte gillar kategorierna som man får extra mycket för. Kanske ska ta och recensera lite parfym ändå!



Vill ni också tjäna enkla pengar, skriv eran mail i detta inlägg så kommer inbjudan inom kort! Lycka till! :)
 
1 Tilda. Igen.:

skriven

Oj jävlar har du känat 81 tusen!? Men i vilket fall: tilda wahlström mejl: [email protected] haha :))

Svar: Nej, haha! :) Inbjudan är skickad!
sparatjnapengar.blogg.se

2 Moa Andreasson:

skriven

Moa Andreasson [email protected]

Svar: Nu är en inbjudan skickad! :)
sparatjnapengar.blogg.se

3 Anonym:

skriven

[email protected]

Kommentera här: