triaba.com - betalda undersökningar!

Triaba panel är ytterligare en panel, som skickar ut undersökningar. Just nu har jag 21 kronor där som jag samlat på mig, vid 50 kronor så kan man begära utbetalning till paypal. Och vid 100 kronor så kan man välja ett presentkort på presentkortstorget.se När jag nått 50:- ska jag välja att få de pengarna till Paypal då jag börjat köpa en massa grejer på Ebay. Det är olika mycket betalt varje gång per undersökning, och även längden på undersökningarna. Vissa undersökningar ger 15:- medan vissa kan ge 3:-. 

Jag är med i den här panelen dels för att jag gillar att kunna samla ihop till presentkort, men det jag gillar starkt är att det går att föra över pengarna till Paypal. Sedan så brukar det faktiskt vara roliga undersökningar som man kan göra, och det är ju verkligen ett plus! Jag rekommenderar denna panel till alla som gillar att uttrycka sina åsikter, och vill samla ihop till presentkort eller paypal pengar! Jag har inga dåliga erfarenheter alls av denna panel, för då skulle jag skriva det. Syftet med min blogg är ju trots allt att tipsa er om grejer! De har dessutom väldigt roliga och bra tävlingar som man kan delta har jag nu märkt. Skulle vara roligt att vinna någonting! 

Gillar verkligen den här panelen, och ser fram emot att få göra en utbetalning därifrån. Rekommenderar den till er!
http://www.triaba.com/


 
1 Celine Naminah:

skriven

Tack för tipset, ska kolla in det. Är det svårt att få ut presentkrt om man inte använder paypal?

Svar: Ska man ha ut presentkort, så behöver man inte ha paypal :)
sparatjnapengar.blogg.se

2 Celine Naminah:

skriven

Sv: Skönt! =)

Kommentera här: